Minden irodavezető tudja, hogy mennyire fontos a költségvetésnek való megfelelés és egy új irodaház Debrecen patinás részében való bérlése igen költséges lehet.
Nemcsak a bérleti díj, hanem a kaució, a számlák kifizetése és a költözés logisztikai lebonyolításában elvesztegetett órák költségei is ide számítanak és összeadódnak. Lényeges figyelni a rejtett költségekre is, amikor az irodaház Debrecen városában helyezkedik el és tisztában kell lenni azzal, hogy miért fizet, mielőtt aláírja a bérleti szerződést.
Előfordulhat, hogy bizonyos szolgáltatásokat, például karbantartási, gondnoki vagy rendszeres irodai takarítási szolgáltatásokat bele lehet írni a szerződésbe, valamint bizonyos számlák kifizetését is.
Érdemes tehát erre rákérdezni és mindenképpen kulcsfontosságú, hogy a szerződés véglegesítése előtt, teljes mértékben tisztában legyen azzal, hogy milyen pénzügyi felelősséggel tartozik a bérbeadónak. Tartsa szem előtt az összképet, de ne feledkezzen meg a részletekről sem, mielőtt az irodaház Debrecen városában a vállalkozása új bérelt székhelye lesz.