Amikor azon tűnődünk, hogy milyen módon nyerjük el a vásárlók figyelmét, akkor gyakran fordul figyelmünk az online reklámok felé. Ez igazán jó, de még nem feltétlenül érünk el vele megfelelő célt. Egy termékajánlat egyszerűnek tűnik, de nem az. Akik nem értenek hozzá, hogy pontosan mi is az, amit fokozott figyelemmel kell követni, azok nem tudják, hogy melyek azok az aprócska hibák, amelyeket könnyedén elkövethetnek.
Ezeknek az elkerülése érdekében, érdemes marketing tanácsadók véleményét kikérni. Lássuk kicsit pontosabban, hogy miről is van szó! Adott egy termék, amit el akarunk adni. Megszerkesztjük a reklámot, ami viszonylag hamar célba ér. Mi történik ilyenkor? A vásárló vagy még csak érdeklődő rákattint a felületre, ami azonnal elviszi a cégünk oldalára, ahol aztán lehetőség adódik a megrendelésre. Ez a landing page (fogadó oldal) hihetetlen jelentőséggel bír. Arra van szükség, hogy nagyon egyszerű és átlátható legyen.
Ellenkező esetben, negatív hatást érhetünk el vele. A jó navigáció érdekében, nyíltan láttatni kell, hogy merre érdemes továbbhaladni, ha el akarjuk érni a célunkat. Természetesen aztán lehet több és bővebb leírással felszerelt oldalt is készíteni, amelyeket azok fognak felkeresni, akiket érdekelnek a részletek, de ne ezek legyenek az elsők, amelyek megjelennek. Ezek után már nagyon egyszerű a válasz arra kérdésre, hogy SEO szempontból hány darab landing page-et érdemes elkészíteni. Erre remek példa egy ismert online marketinggel foglalkozó cég, ugyanis a Dogandpony.hu saját weboldala is egy oldalból áll!
Alkalmazzuk a kevesebb néha több szabályt és meg fogjuk látni, hogy elérjük vele a kellő hatást. Az emberek nem mindig vágynak arra, hogy temérdek információn rágják át magukat, hogy végül elérjék a céljukat. Jobban kedvelik az egyszerűséget és gyorsaságot. Tegyünk meg mindent annak érdekében, hogy gyorsan megkapják, amit akarnak és akkor hamar meg fog ugrani a látogatottságunk, valamint a termékeink is sokkal kelendőbbek lesznek! Fogadjuk meg a tapasztalatból fakadó tanácsokat!