A lojalitás a vállalati kultúra alkotóeleme

lojalitás
lojalitás
Lojalitás

A közelmúltban a vállalatok a személyzet kiválasztására és értékelésére összpontosítottak, de a HR vezetők figyelme napjainkban egyre inkább a munkavállalók motiválására irányul. Az elmúlt években a lojalitás kiérdemlése helyett, az anyagi ösztönzés vált megfigyelhetővé. Ez egy végtelen versenyhez vezetett a kulcsfontosságú szakemberek megszerzésének folyamatában, akik nem maradnak sokáig egy helyen és munkahelyről munkahelyre vándorolnak.

Ilyen módon nyilvánvalóvá vált, hogy nemcsak anyagi bónuszok révén kell motiválni az alkalmazottakat, hogy egy társaságnál maradjanak. A lojalitás az alkalmazott részéről azt jelenti, hogy szereti a munkahelyét és kész kitartani mellette.

Ezen kívül egy hűséges munkavállaló képes a vállalat érdekeit magasabbra helyezni, önzetlenül látja el a feladatait és gyakran meghaladja a meghatározott munkamennyiséget. Ne feledjük azonban, hogy a vállalaton belüli lojalitás gyakran magától a szervezettől is függ. Ezért fontos, hogy a vezetők időről-időre különféle módon kifejezzék hálájukat a megbízható kollégáknak.