A jó reklám aranyat ér! De milyen manapság a jó reklám és miként kell felépíteni egy hatékony marketingstratégiát? Természetesen nem érdemes csak és kizárólag erre alapozni, hiszen lényeges, hogy a fogyasztó minőségi terméket és szolgáltatáshoz jusson.
A marketing szótár segítségével sokkal átláthatóbbá válik ez az egész szakterület. Mindenhol találkozhatunk szakzsargonnal és ez alól a reklám biznisz sem kivétel.
Rövidítések, idegen szavak és még sok más kifejezésbe futhatunk bele, amiről azt sem tudjuk, hogy micsoda. A marketing szótárt bárhol és bármikor felcsaphatjuk az okostelefonunk segítségével és azonnal rákereshetünk egy olyan kifejezésre, amiről halvány lila gőzünk sincs, hogy mit jelent. Minden kifejezés és rövidítés mellett részletes leírás található, hétköznapi nyelven.
Hogyha vállalkozóként szeretnénk hatékony marketinget kialakítani, amivel felfuttathatjuk a cégünket, akkor elemi szempontnak számít ezeknek a kifejezéseknek az ismerete. A marketing szótárral könnyebben megérthetjük, hogy miként működik a reklámszakma.