A hirdetéseknek csak akkor lesz gyakorlati haszna, hogyha azok valóban eljutnak a kívánt célközönséghez. Ezért jó választás az Adwords hirdetés, mert olyan algoritmusokkal dolgozik, amelyek pontosan oda irányítják a felhasználókat, ahová szükséges.
Ráadásul fizetni is csak akkor kell, hogyha a felhasználó ráklikkel. A sikere a sokoldalúságában rejlik, mivel nem csak egy módon dolgozik a hirdetésekkel. A célközönséget különféle módokon lehet megkeresni.
Az Adwords hirdetés képes földrajzi adatok által dolgozni, konfigurálható különböző készülékekre, és igény szerint a Google által működtetett oldalakon kiválasztható a hirdetés típusa. Ezzel együttesen egy olyan marketing kampány szervezhető meg, ami személyre szabottan fogja mutatni minden egyes felhasználónak a hirdetéseket. Mindenki az érdeklődési körével kapcsolatos dolgokkal fog találkozni böngészés közben.
Ezzel könnyen elkerülhetőek a felesleges és idegesítő reklámfelületek, amiknek gyakorlatilag semmi hasznuk nincs, hiszen egy ugyanazon Adwords hirdetés nem fogja mindenkinek egytől egyig felkelteni az érdeklődését.